Hitta Liberalernas valstugor

Hitta valstugan och få en biobiljett

Fredag 17 augusti 2018

Varje valår trängs partierna på Sjödalstorget i Huddinge centrum. Liberalerna kom i år fram till att vi vill träffa väljare på så många platser vi kan i kommunen. Liberalerna är ditt lokala parti i hela Huddinge. Därför kommer vi i år att ha 60 st (!) valstugor runtom i hela kommunen som vi placerar ut i samband med våra kampanjer. Valstugorna är cirka sju centimeter höga så de kan vara lite svåra att upptäcka.

Om du hittar en av våra valstugor får du dock en biobiljett. Allt du behöver göra är att lägga upp bilden på Facebook eller Instagram och tagga @LiberalernaHuddinge genom att skriva ”jag hittade en valstuga från @LiberalernaHuddinge”. Glöm inte att du måste ha en öppen Instagramprofil eller göra ett offentligt inlägg på Facebook för att vi ska kunna upptäcka inlägget.

Vi kommer sedan att ta kontakt med dig och skicka dig din biobiljett. Valstugan får du givetvis behålla. Kanske finns det något litet djur som kan tänka sig att flytta in!

Frågor besvaras på huddinge@liberalerna.se