Stort tack!

Torsdag 22 september 2022

Det slutliga valresultatet för kommunvalet står nu klart. Stort tack till er som har gett sin röst och sitt förtroende till Liberalerna!

Vi har många förslag för hur Huddinge ska bli möjligheternas Huddinge för alla. Under valet presenterade vi en rad viktiga politiska förslag som vi vill driva. Ännu är det inte klart hur Huddinge kommer att styras under den kommande mandatperioden. Men det som är klart är att vi oberoende av position kommer att fortsätta jobba för en skola som utvecklar och utmanar varje barn. För ett lättillgängligt och attraktivt kultur-, fritids- och idrottsliv. För en attraktiv och varierande stadsbyggnad som tar hänsyn till mötesplatser, trygghetsaspekter och klimataspekter. Och för Huddingebornas rätt att välja utförare inom välfärden.

Jag vill säga tack till de som har lagt sin röst på Liberalerna och också passa på att tacka för den gångna mandatperioden. Kommunen ska vara en möjliggörare för Huddingeborna att utvecklas som individ och det är därför vi kommer att fortsätta prioritera skola och en meningsfull fritid, säger Bo Källström (L), kommunalråd och listetta på Liberalernas kommunlista.